پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227708
گزارش تصويري/ راهپيمايي 22 بهمن
حماسه به يادماندني ديگر در شهرستان فارسان رقم خورد
تاریخ انتشار : 1395/11/22 12:45:55
نمایش : 2283
مردم ولايتمدار شهرستان فارسان با حضور پرشور، انقلابي و گسترده خود در راهپيمايي 22 بهمن ماه حماسه اي به يادماندني خلق کرده و بار ديگر وفاداري خود را به آرمان هاي انقلاب ثابت کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه فارسان همزمان با سراسر کشور با سردادن شعارهاي کوبنده حمايت از نظام اسلامي ، رهبري و اعلام نفرت از آمريکاي جهانخوار راهپيمايي خود را از ميدان امام خميني (ره) به سمت مصلاي نماز جمعه آغاز کردند.

اقشار مختلف مردم از پير و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ ، کارمند و کاسب و همه و همه با حضور پر شور خود در اين روز گوشه اي از عمق عشق و علاقه خود به امام راحل ، مقام معظم رهبري و نظام اسلامي را به دشمنان نشان دادند.

راهپيمايان با در دست داشتن پلاکارد و پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي و با سردادن شعارهاي مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسراييل ، اي رهبر آزاده آماده ايم ، آماده، 22 بهمن ماه يوم الله است يوم الله ، بار ديگر با آرمان هاي بلند امام خميني (ره)، تجديد ميثاق و خشم و انزجار خود را از توطئه هاي استکبار جهاني ضدنظام اسلامي اعلام کردند.

در پايان اين آئين با شکوه راهپيمايان ضمن به آتش کشيدن پرچم هاي آمريکاي جهان خوار و رژيم صهيونيستي غاصب، قطعنامه راهپيمايي ۲۲ بهمن خوانده شد که مردم با فريادهاي الله اکبر مهر تأييد بر بند بند آن زدند

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html